Modelet më të shitura të iPhone 16 në fundjavën e parë të shitjeve
Duke bazuar analizën e tij në kohët e dërgesave të zvogëluara nga faqja e porosive të Apple, analisti Ming-Chi Kuo beson se Apple po përjeton një kërkesë më të ulët për modelet e avancuara të iPhone 16 dhe shitje më të larta për iPhone 16 standard, së bashku me iPhone 16 Plus.
Ndërsa këto pretendime bazohen vetëm në kërkesën fillestare, Kuo pohon se Apple ka shitur rreth 37 milion njësi gjatë fundjavës së parë të daljes në treg të iPhone-it të ri.
Ndërkohë, iPhone 16 Pro, me një çmim fillestar prej 999 dollarësh, ka pësuar një rënie prej 27% krahasuar me vitin e kaluar, ndërsa Pro Max — që fillon me 1199 dollarë — ka rënë me 16% sipas krahasimit të Kuo-s.
Një faktor që mund të ndikojë në ekuacionin e porosive fillestare është fakti që të gjitha modelet do të marrin funksionet shumë të përfolura të Apple Intelligence ndërsa ato do të implementohen gjatë muajve të ardhshëm.
Megjithatë, entuziazmi i fortë për modelin Plus, së bashku me reduktimin më të vogël të shitjeve të Pro Max, tregon se shumë prej atyre që e blejnë herët ende preferojnë iPhone-t me madhësi më të madhe.
Kuo beson se Apple ka dyfishuar përafërsisht prodhimin e modelit fillestar iPhone 16 Pro Max krahasuar me iPhone 15 Pro Max, duke përgatitur rreth 6 milionë njësi përpara debutimit.
Apple zakonisht nuk i diskuton shifrat e sakta të shitjeve, dhe është ende herët për të thënë nëse kërkesa do të vazhdojë me të njëjtin ritëm, apo do të ndryshojë ndërsa modelet e reja të iPhone bëhen të disponueshme në dyqane.
Renditja e modeleve më të shitura zakonisht ndryshon deri në fund të tremujorit të parë fiskal të Apple.