Kërkimet në Google po bien në Safari për herë të parë në 22 vjet – ndoshta për shkak të Inteligjencës Artificiale

Kërkimet në Google ranë në Safari për herë të parë muajin e kaluar, tha nënkryetari i lartë i shërbimeve të Apple, Eddy Cue, gjatë gjyqit të Google të mërkurën.

“Kjo nuk ka ndodhur kurrë në 22 vjet”, shtoi Cue, shkruajnë mediat e huaja.

Cue e lidhi rënien e kërkimeve me përdorimin në rritje të Inteligjencës Artificiale, të cilën kompania tani po e shqyrton përfshirjen në Safari.

Rritja e kërkimit në internet në mjetet e AI-së si ChatGPT, Perplexity, Gemini dhe Microsoft Copilot mund t’i bëjë përdoruesit më pak të prirur për të vizituar Google si mënyrën e tyre kryesore për të gjetur informacion.

Google aktualisht i paguan Apple rreth 20 miliardë dollarë për ta bërë motorin e saj të kërkimit motorin e parazgjedhur në Safari, dhe një rënie në kërkime mund të nënkuptojë më pak para për Apple.

Ndërsa Google dhe kompani të tjera vazhdojnë të përqafojnë AI-në, trafiku në faqet e internetit që normalisht do të merrnin klikime nga rezultatet e kërkimit po bie, duke i dhënë një goditje të madhe disa bizneseve.

Në përgjigje të shqetësimeve nga pronarët e pavarur të faqeve të internetit, nënkryetari i Google Search, Pandu Nayak, tha se nuk mund të ofrojë “asnjë garanci” se gjërat do të ndryshojnë.