Autoriteti tregtar amerikan: Facebook ‘bleu dhe varrosi’ rivalët

Autoriteti tregtar amerikan FTC ka rishikuar dhe ri-ngritur padinë e tij të konkurrencës kundër rrjetit online.

Gjyqtari përgjegjës James Boasberg hodhi poshtë versionin e parë të padisë kundër Facebook në qershor me arsyetimin se FTC nuk kishte siguruar prova të mjaftueshme për një monopol të supozuar të Facebook në tregun e rrjeteve sociale.

Agjencia kishte akuzuar grupin e miliarderit të teknologjisë Mark Zuckerberg për konkurrencë të padrejtë në padinë e ngritur fillimisht në dhjetor dhe ngriti çështjen e ndarjes së platformës së fotografive në Instagram dhe shërbimit të bisedave WhatsApp.

Facebook i bleu kompanitë vetëm për t’i eleminuar ato si konkurrente, ishte arsyeja. Gjyqtari Boasberg fillimisht i kishte dhënë FTC 30 ditë për të ndryshuar padinë. Pas kësaj, afati u zgjat deri më 19 gusht.

FTC tani ka theksuar se Facebook ka blerë në mënyrë të paligjshme konkurrentë novatorë.

Siç u kërkua nga gjyqtari, FTC tani ofroi më shumë argumente që supozohet se vërtetojnë pozicionin monopol të Facebook. Autoriteti mbështetet kryesisht në zhvillimin e numrave të përdoruesve dhe analizat e kohës që njerëzit kalojnë në platformë.

Në të njëjtën kohë, FTC u përpoq në padi të përcaktonte qartë tregun për rrjetet sociale. Prandaj, ka platforma në të cilat përdoruesit mbajnë kontakte me miqtë dhe familjen dhe në të njëjtën kohë ndajnë kontributet dhe përvojat në një hapësirë ​​të përbashkët. Bazuar në këtë përkufizim, FTC sheh Twitter, Youtube dhe platformën video në zhvillim Tiktok, për shembull, në kategori të tjera – sepse ato janë më të orientuara drejt përdorimit të përmbajtjes sesa lidhjeve personale.

Facebook e përshkroi qasjen e re të autoritetit në një deklaratë si “për të ardhur keq”. Procedurat janë të pabazuara, pasi grupi nuk ka një pozitë dominuese – asgjë nuk ka ndryshuar në këtë drejtim.

Facebook bleu Instagramin në vitin 2012 për rreth një miliard dollarë dhe WhatsApp në 2014 për rreth 22 miliardë dollarë. Instagram tani ka rreth një miliard përdorues, WhatsApp rreth dy miliardë.