Pritjes i vjen fundi, De Tomaso P72 më në fund arrin dhe duket i jashtëzakonshëm

Kanë kaluar gjashtë vjet dhe De Tomaso i ri është më në fund gati për përdorim. Dërgesat fillojnë këtë vit.
Marka e ringjallur De Tomaso u shfaq në vitin 2019 me prototipin e bukur P72, por që atëherë pak dihet se kur versioni i prodhimit serik do të merrte dritën e gjelbër. Sot kjo po ndryshon.
De Tomaso ka zbuluar zyrtarisht modelin e saj të parë të gatshëm për rrugë, me dërgesat që priten deri në fund të këtij viti. Dhe, ashtu si prototipi, P72 duket absolutisht mahnitës.
Vizualisht, P72 serik nuk është shumë i ndryshëm nga prototipi origjinal, gjë që është një lajm i shkëlqyer, transmeton Telegrafi.
Dizajni është frymëzuar nga De Tomaso P70 i vitit 1965, i cili u krijua në bashkëpunim midis themeluesit Alejandro De Tomaso dhe Carroll Shelby.
Ky model i veçantë ka një pamje të jashtme të bardhë me shkëlqim me detaje ari rozë, duke përfshirë vija, pasqyra, zbukurime dhe rrota që janë vizualisht të ngjashme me P70 origjinal.
Karroceria me kthesa të theksuara qëndron mbi një shasi monokoke të bërë nga një copë e vetme fibre karboni, e cila shtrihet në kornizat e përparme dhe të pasme.
Pa ngjitje, pa saldim – De Tomaso pretendon se kjo shasi vendos një standard të ri për pastërtinë strukturore.
Brendësia e P72 është plotësisht e lirë nga truket digjitale. Pa ekrane, pa sistem infotainment – vetëm një kabinë e projektuar për ngarje të fokusuar.
Lëkura e bardhë e qepur me dorë dhe fibra karboni mbulojnë shumicën e sipërfaqeve, ndërsa instrumentet analoge mbresëlënëse të bëra nga alumini i përpunuar shtrihen në të gjithë panelin e instrumenteve – sigurisht, në një nuancë të artë rozë.
P72 fuqizohet nga një motor V8 me superkompresor 5-litra, i cili, sipas kompanisë, është zhvilluar ekskluzivisht për këtë makinë.
Më parë ishte njoftuar se motori bazohej në Coyote V8 të Ford dhe ishte modifikuar nga Roush – gjë që ka të ngjarë të jetë ende rasti për këtë model.
Motori zhvillon 700 kuaj fuqi, që bartet në rrotat e pasme nëpërmjet një ndërruesi manual me gjashtë shpejtësi.
De Tomaso nuk publikon shifra të tilla si përshpejtimi në 100 km/orë ose shpejtësia maksimale, sepse P72 nuk është ndërtuar për gara drag, por për emocion të pastër në drejtim.
Nuk ka mënyra drejtimi, por makina ka një pezullim me amortizatorë të rregullueshëm manualisht në tre nivele, kështu që shoferi mund ta përshtatë udhëtimin sipas shijes së tij.
“P72 është përkushtimi ynë për të ringjallur një markë historike”, tha CEO Norman Choi.
Dorëzimet e De Tomaso P72 fillojnë më vonë këtë vit, por çmimi nuk është njoftuar ende.