Partneriteti midis firmave kineze dhe evropiane më i afërt gjatë COVID-19

Partneriteti midis kompanive kineze dhe partnerëve evropianë është bërë edhe më i afërt në sfondin e COVID-19, tha Zhang Hui, Zëvendës President i NIO Evropës (Prodhuesi Kinez i Automobilave) , shkruan Xinhua.

Prodhimi vendas dhe shitjet e prodhuesit kinez të makinave elektrike kanë ardhur në rritje për muaj, që do të thotë gjithashtu se ka më shumë porosi për furnizuesit gjermanë edhe gjatë epidemisë, tha Zhang në një intervistë të fundit me Xinhua.

Për të mbajtur të qëndrueshëm zinxhirin e furnizimit, NIO dhe partnerët e saj po thellojnë bashkëpunimin dhe komunikojnë paraprakisht, në mënyrë që efekti i epidemisë të reduktohet në nivelin më të ulët.

“Një mik në nevojë është një mik me të vërtetë. Kuptimi i ndërsjellë, mbështetja e ndërsjellë dhe vrojtimet precize po kontribuojnë në funksionimin e mirë të NIO dhe luftën e partnerëve të saj lokalë kundër epidemisë,” vazhdoi Zhang.

NIO njoftoi vitin e kaluar se do të hynte në tregun evropian në gjysmën e dytë të këtij viti. Për momentin, prodhuesi kinez i makinave, me zyrën e tij në qytetin gjerman të Mynihut, ofron vetëm shërbime të dizajnit dhe R&D.

Sipas Zhang, sapo NIO të fillojë shitjet e veturave në Evropë, ajo do të zgjerojë investimet e saj në kontinent dhe do të ketë nevojë për më shumë partnerë për të formuar shërbimin pas shitjes.
“Prandaj, është e parashikueshme që të ketë hapësirë të madhe për më shumë bashkëpunim me partnerët lokalë, pasi NIO fillon biznesin e saj të shitjeve,” tha ai.

NIO gjithashtu shpreson të vendosë bazat e saj në Evropë dhe të ndërtojë markën e saj për t’i shërbyer më mirë klientëve evropianë “duke përdorur përvojën tonë dixhitale kineze, përvojën e lidhjes dhe përvojën e shërbimit”.