Ndikimi i mishit të kuq në nivelet e kolesterolit

Njerëzit që hanë më shumë mish të kuq priren të ndjekin modele jo të shëndetshme të të ushqyerit, duke përfshirë konsumimin e më shumë pijeve të gazuara të ëmbla dhe më shumë alkool.

Studimet vëzhguese mund të sugjerojnë se konsumimi i më shumë mishit të kuq shoqërohet me nivele të larta të kolesterolit.

Nëse hani vakte të ekuilibruara që përbëhen nga copa mishi të kuq dhe shumë perime, drithëra dhe yndyra të shëndetshme, nivelet tuaja të kolesterolit ka të ngjarë të qëndrojnë brenda kufijve normalë.

Sipas të dhënave të publikuara në American Journal of Clinical Nutrition, një dietë mesdhetare që përmban pjesë të vogla të viçit pa dhjamë ka ndihmuar në uljen e kolesterolit LDL.

Një studim tjetër zbuloi se kur përfshihet në një dietë me yndyra të ulëta të ngopura, konsumi i moderuar i viçit pa dhjamë nuk çon në nivele të larta të kolesterolit, shkruan KP.

Nëse jeni adhurues i mishit të kuq, ka disa këshilla që mund të ndiqni për të mbajtur nën kontroll nivelet e kolesterolit:

  •  Zgjidhni prerje të ligët, si biftek
  •  Rrini në sasi të moderuara
  • Kombinoni mishin me perime, yndyra të shëndetshme dhe drithëra, në vend të bukës së rafinuar ose patateve të skuqura.