Brabus 900 XLP zhvillon gati 900 kuaj/fuqi

Kur doni të bëni një SUV mbresëlënës edhe më ekstrem, atëherë është mirë t’i drejtoheni eksperimenteve të Brabus.

Këtë herë fokusi është tek AMG G63, i cili nuk është më një SUV, por një pickup. Nëse ju duket se po përjetoni deja vu, kjo është ndoshta për shkak të faktit se Brabus prezantoi modelin 800 Adventure XLP në fillim të 2020. Megjithatë, pickup-i “i egër” tani është kthyer dhe më i fuqishëm se më parë pasi paraardhësi i tij zhvilloi “vetëm” 789 kuaj/fuqi.

Megjithatë, tani vëllimi i motorit të fuqishëm V8 është rritur në 4.4 litra, dhe dy turbocharger janë hequr për t’u zëvendësuar nga Brabus. U instalua gjithashtu një sistem i ri shkarkimi, jo vetëm për të nxjerrë më shumë fuqi, por për faktin se konvertimi i marrjes kërkonte kontrollimin e bazës së rrotave. Falë modifikimeve të motorit, pickup-i tani zhvillon 888 kuaj/fuqi dhe 1,250 Nm çift rrotullues, megjithatë, ai është i kufizuar në mënyrë elektronike në 1,050 Nm për të mbrojtur sistemin e lëvizjes.

G63 tani përshpejton nga 0 në 100 km/h në 4,4 sekonda dhe arrin një shpejtësi maksimale të kufizuar elektronikisht prej 210 km/h. Shpejtësia është e kufizuar për shkak të gomave të të gjithë terrenit, dhe këto janë goma masive Pirelli Scorpion ATR me përmasa 325/55 R22 të montuara në buzët 22 inç të Brabus me detaje të kuqe.

Brabus 900 XLP është gati për të gjitha terrenet falë një hapësire prej 49 cm nga toka. Trupi u zgjerua me 11,6 cm, ndërsa gjatësia totale u rrit me 68,9 cm në 5,31 m. Çikriku mund të tërheqë 4500 kg ngarkesë.

Siç pritej, Brabus 900 XLP “One of Ten” kushton një pasuri të vërtetë, çmimi i tij është 658,625 euro.