Pozicioni më i mirë i gjumit për ta mbajtur zemrën e shëndetshme

Kur vjen puna për të shkuar në shtrat natën, me siguri keni menduar gjatë viteve se cilët janë jastëkët tuaj të preferuar ose llojin e dyshekut që mban shpinën të mbështetur.

Por, çfarë në lidhje me përfitimet ose të metat e pozicionit tuaj të gjumit? Në fakt, e dini se pozicioni juaj i gjumit mund të ndikojë në të vërtetë në shëndetin tuaj të zemrës?

Nëse doni ta mbani zemrën tuaj të fortë, studimet tregojnë se gjumi në anën tuaj të djathtë mund të përfitojë nga sistemi juaj kardiovaskular më shumë sesa të flini në të majtën. Shkencëtarët mendojnë se kjo është për shkak se zemra është e vendosur më shumë në anën e majtë të zgavrës tuaj të gjoksit, kështu që kur flini në anën tuaj të majtë, ju po ushtroni presion fizik në grupin e muskujve. Duke qenë se të gjithë (teorikisht) kalojmë një të tretën e jetës sonë në gjumë, kjo është një tendosje e mundshme shtesë.

Duke shkuar më thellë, studimet e mëparshme treguan se pjesëmarrësit të cilët vazhdimisht flinin në anët e tyre të majtë panë ndryshime të dukshme në aktivitetin elektrik në zemrat e tyre. Njerëzit që kaluan natën në gjumë në anën e tyre të djathtë, megjithatë, nuk shfaqën ndonjë aktivitet elektrik të ndryshuar kardiovaskular.

Zemra përdor impulse elektrike për të pompuar gjakun nëpër trup, kështu që zhvendosjet e caktuara në atë rrymë mund të jenë potencialisht të dëmshme për tërë sistemin. Thënë kjo, kjo zonë e studimit është ende në fazat e saj të hershme, kështu që studiuesit ende po analizojnë së bashku se sa këto ndryshime – dhe pozicioni i gjumit në përgjithësi – kanë rëndësi për funksionin tuaj të përgjithshëm të zemrës.

Kur bëhet fjalë për shëndetin tuaj afatgjatë të zemrës, të gjithë shkencëtarët bien dakord se gjëja më e rëndësishme që mund të bëni është të keni rreth shtatë deri në nëntë orë gjum çdo natë. Një mungesë e vazhdueshme e gjumit cilësor është lidhur prej kohësh me një numër problemesh të lidhura me zemrën.