EMV: Rritet prodhimi, sigurohet rrymë për një pjesë të ekonomisë vendore

Shkup, 18 tetor – SHA Elektranat e Maqedonisë së Veriut (EMV) dje prodhoi 12.660 MWh energji elektrike, me çka, siç kumtoi, plotësuar i ka kënaqur nevojat për rrymë të amvisërive dhe konsumatorëve të vegjël vetëm nga kapacitetet personale, vendore.

Nga EMV-ja theksojnë se e kanë rritur prodhimin, si dhe kanë siguruar energji elektrike për një pjesë të ekonomisë vendase. Ata saktësojnë se në termocentralet REK Bitola, REK Oslomej dhe TEC Negotinë janë prodhuar 12,253 MWh, ndërsa në hidrocentralet dhe në parkun e erës të Bogdancit janë prodhuar 407 MWh.

“Sipas marrëveshjes së arritur EMV shitje më 12 tetor për shitjen e 1200 MWh tepricë të energjisë elektrike për periudhën 13 deri më 18 tetor me Makstil-Duferko MK, sot në mëngjes janë shitur 200 MWh të fundit. Bëhet fjalë për energjinë elektrike të prodhuar në periudhën nga ora 2 deri në 6 pas mesnate për të cilën Makstil-Duferko MK në konkurrencë me dy kompani të tjera (ETMT dhe DANSKE) ofroi një çmim prej 135.7 euro për megavat orë”, njofton EMV-ja dhe aksionet se të dhënat janë marrë nga Raporti i dërgimit për 17 tetor.

EMV-ja, siç informuan dje burime qeveritare, aktualisht i ka të gjitha objektet në dispozicion të ndezur, përveç bllokut 3, për të cilin transformatori duhet të dorëzohet nga Turqia më 21 tetor dhe të arrijë në Manastir më 26 tetor. Autoritetet pretendojnë se vendi ka sasi të mjaftueshme të qymyrit dhe në rast se asgjë nuk funksionon në minierat e qymyrit dhe nuk ka shpërndarje, do të kishim qymyr brenda 20 deri në 30 ditë.

Mbesin të hapura edhe bisedimet për furnizimin e energjisë elektrike për ekonominë me qëllim që të igurohet rrymë me çmim të volitshëm për sektorin e biznesit dhe për të mbajtur ekonominë në gjendje të mirë. Nga ana bullgare ka një vullnet të mirë për të ndihmuar në këtë pjesë, por për momentin nuk mund të bëhet asgjë sepse legjislacioni bullgar detyron tepricat e energjisë elektrike të shiten me çmime në bursë. Bisedimet me Turqinë janë gjithashtu të hapura, por në këtë rast transporti ndërkufitar është mjaft i shtrenjtë.