Efektet, ushqimet ku mund ta gjeni dhe si ta merrni vitaminën C

Vitamina C është veçanërisht e bollshme në frutat agrume dhe domate, por ajo gjendet edhe në shumë ushqime të tjera. Problemi është se përmbajtja e vitaminës C në ushqime zvogëlohet ndjeshëm për shkak të gatimit dhe llojit të ruajtjes.

Për çfarë shërben?

Vitamina C kryen funksione të rëndësishme në veprime të shumta reduktuese enzimatike që përdorin oksigjen dhe gjithashtu përfshihet në sisteme të shumta biokimike, siç është sinteza e kolagjenit, indi ynë mbështetës.

Vitamina C promovon gjithashtu thithjen e hekurit dhe parandalon akumulimin e staminës, domethënë substancës që kontrollon substanca të ndryshme alergjike. Së fundmi, është shumë e rëndësishme për funksionimin e duhur të qelizave të sistemit imunitar që kanë për detyrë të na mbrojnë nga infeksionet dhe ka një efekt mbrojtës në mukozën e stomakut.

Si ta merrni vitaminën C?

Meqenëse vitamina C luan një rol kryesor, është thelbësore që ta keni në trup në sasinë e duhur. Por ngrënia e frutave dhe perimeve nuk është gjithmonë e mjaftueshme. Nëse është e vërtetë që gjendet në ushqime të tilla si kivi, agrumet, luleshtrydhet, manaferrat dhe perimet si domatet, specat, majdanozi, etj., gjithashtu është vërtetuar se sasia e premtuar nga tabelat ushqyese nuk mbetet gjithmonë.

Acidi askorbik, emri shkencor i vitaminës C, është jashtëzakonisht i ndjeshëm ndaj elementeve që mund ta ndryshojnë atë. Për shembull, kjo ndodh pas ekspozimit në dritë ose ruajtjes së gjatë në frigorifer, si dhe për shkak të gatimit.

Disa orë qëndrueshmëri në pjatancat, mund të përgjysmojnë sasinë e vitaminës C në një sallatë frutash. Duke i gatuar në avull, ju mund të humbni deri në 40% të vitaminës C në perime. Duke i gatuar në ujë ju humbni 70% të saj. Në çdo rast, është e rëndësishme të konsumoni fruta dhe perime, mundësisht të freskëta dhe duhet të mbahet mend se dieta mesdhetare është thelbësore për të pasur sasitë e vitaminës C që janë të nevojshme për mirëqenien tonë.