Dy mënyra për të përgatitur krahët në mënyrë të shkëlqyer për verën

Pjesët e sipërme dhe rrobat e banjës pa mëngë të verës shfaqin me lehtësi krahë të tundur, sqetulla me ton të errët dhe “lëkurë pule” me gunga.

Disa ushtrime të thjeshta e lehtë të realizueshme mund t’ju ndihmojnë të qëndroni larg këtij problemi.

Lëvizje tonifikuese e krahut

E thjesht për tu bërë kudo, shtytjet në mur forcojnë tricepsin dhe tonifikojnë krahët e sipërm, thotë Jonathan Tylicki.

Për të bërë: Vendosni pëllëmbët në mur dhe qëndroni larg sa gjatësia e krahut. Pastaj përkulni bërrylat për të mbështetur pjesën e sipërme të trupit tuaj drejt murit. Mbajeni për një sekondë, pastaj shtyni dhe drejtoni krahët. Bëni dy përsëritje nga 15 herë, pesë ditësh në javë për rezultate në 30 ditë.

Një pastrim për zbutjen e lëkurës

Kombinimi i sodës së bukës dhe gëlqeres lehtë mund të heqë lëkurën nga keratosis pilaris , atë ‘lëkurë pule’ – si gunga në krahët e sipërm, thotë Brown. Gërryerja e butë e sodës së bukës zhbllokon butësisht poret për të zbutur dhe zvogëluar gungat, ndërsa acidi limoni i gëlqeres shtreson lëkurën për t’i hequr ato.