Kompania britanike shndërron veturat klasike në elektrike – inovacioni që po iu jep një jetë të dytë “oldtimer-ave”

Entuziastët e veturave klasike do të jenë ende në gjendje të mbajnë veturat e tyre falë një kompanie në Mbretërinë e Bashkuar që po u jep atyre një ndryshim të shekullit të XXI-të.

Sipas Shoqërisë së prodhuesve dhe tregtarëve të motorëve në Mbretërinë e Bashkuar, ka 40 milionë automjete në rrugët e Mbretërisë së Bashkuar.

Shumë prej tyre tani janë në konflikt me planet e të menduarit të gjelbër të qeverisë britanike. Këshilltarët e qeverisë britanike thanë se 46 për qind e veturave në Mbretërinë e Bashkuar duhet të jenë elektrike deri në vitin 2030 për të përmbushur synimet klimatike të Mbretërisë së Bashkuar. Dhe shoferëve tashmë u jepen deri në 2,000 paund (2,345 euro) për të hequr veturat e tyre më të vjetra dhe që janë ndotëse.

Sidoqoftë, një kompani në Mbretërinë e Bashkuar ka filluar të ndalojë motorët klasikë të shkojnë në deponi, raporton euronews.

Në selinë e saj në Londrën qendrore, London Electric Cars ka ndryshuar motorët e gazit në Rover Minis, Land Rovers dhe Morris Minors për të pastruar energjinë.

E themeluar nga Matthew Quitter, 44 vjeç, nisma inovative po shndërron veturat e cilësisë së mirë në automjete me emetim zero me ndihmën e baterive të ricikluara Nissan Leaf dhe Tesla.

“Unë pashë që kompanitë në Kaliforni po konvertonin veturat dhe në atë kohë askush në Mbretërinë e Bashkuar nuk e bënte këtë”, tha Quitter.

Quitter filloi në vitin 2017 duke konvertuar Morris Minor të tij të vitit 1953 me ndihmën e nëntë qelizave prizmatike litium-jon. Ai tani ka një ekip prej 10 personash që punojnë në konvertimet e veturave.

Meqenëse çdo ndryshim është bërë me porosi, mund të duhen deri në gjashtë muaj për të konvertuar një veturë dhe çmimi i një konvertimi fillon në 25,000 paund (29,326 €). Sidoqoftë, pasi veturat elektrike përjashtohen nga tarifat e mbipopullimit ose taksa e rrugës në Mbretërinë e Bashkuar, pronarët duhet të paguajnë vetëm për energji elektrike, që do të thotë se ata mund të ngasin nëpër qytetin e Londrës për 1 funte (1.17 euro) në javë.

Ndërsa inxhinierët e Quitter punojnë me printera 3D dhe qeliza litium-jon, ata përpiqen të mbajnë të paprekur shumicën e pajisjeve të veturave klasike.

“Një nga gjërat që ne përpiqemi të bëjmë është të mirëmbajmë veturat sa më shumë që të jetë e mundur për integritetin historik”, tha Quitter.

Fakti që veturat e cilësisë së mirë nuk vijnë me pajisje moderne të tilla si drejtimi i motorit ose navigacionet e bënë konvertimin më të përballueshëm sepse ka më pak punë aty.

Sipërmarrësi elektronik dhe entuziasti i veturave klasike Roy Campbell, 69 vjeç, ishte i kënaqur kur kuptoi se mund të kombinonte dy pasionet e tij. Ai bleu një Bund Bug të viteve 1970, të cilin London Electric Cars e pajisi me një bateri Tesla në shkurt të vitit 2021.

Ndërsa konvertimet nuk bëhen të lira, Campbell tha se ka ende kuptim financiar për pronarët e veturave klasike.

Campbell planifikon të marrë veturën e parë prej Brighton Electric Vehicle Rally më 18 shtator, e cila është një udhëtim prej 95 km. Bug Bond i konvertuar mund të kapë 80 km para se të duhet të rimbushet.

Që nga fillimi i London Electric Cars, ajo është bashkuar në treg me kompani të tjera të konvertimit elektrik në Mbretërinë e Bashkuar, përfshirë Lunaz Design të mbështetur nga David Beckham, e specializuar në konvertimin e veturave Rolls-Royce nga 350,000 £ (410,487 €) në selinë e saj në Silverstone, shtëpia e Çmimit të Madh Britanik të F1.

“Ka një ndryshim të madh mes nesh dhe kompanive të tjera”, tha Quitter. “Ne po përpiqemi të gjejmë një mënyrë për ta sjellë këtë në tregun masiv”.

“Ne mund t’u dërgojmë atyre komplete konvertimi për të konvertuar veturat e tyre dhe kjo na jep një shtrirje shumë më të madhe”, tha ai.

Qëllimi i kompanisë tani është që të bëjë konvertimet në një kohë më të shpejtë. “Ne jemi duke u përqendruar në hyrjen dhe daljen e veturave sa më shpejt të jetë e mundur, duke zvogëluar [kohën që duhet për të kthyer makinat] nga gjashtë muaj në tre muaj”, tha Quitter.