Deri kur me keqpërdorimin e popullit dhe të luftës çlirimtare për interesa të ngushta personale

Në vend të presidentit, aty është Skender Hyseni. Kordinatori, si raportuees i presidentit por, edhe garantues që mos rrëzohet qeveria.

Tentim të manipulimit të popullit dhë të Ushtrisë Çlirimtare nga i akuzuari për krime ndaj njerzimit, vetëm sa e vërtetonë së ky njeri, gjatë gjithë periudhës, ka manipulue, ka mashtrue, ka keqëpërdor dhë, ka abuzue më pushtetin për 20 vite.

Ky, fatëkeqësishtë, nuk po mundë të largohët vetë veq nese i vërtetohët aktakuza, pa ja shti flakën Kosovës, pa e coptue e sakatue, pa nenshtrue e nenqmue, qoftë për interesa të Serbisë për të cilën ka hy në obligime, nuk e di pse dhë deriku shkojnë ato.

Por, ky, nuk është vetëm. E ka partinë e vetë, i ka disa “veteran të UÇK-së” të cilët, ma shumë po brengosën ata së sa ky vetë për fatin e tijë, pasi, ndoshta e kanë edhe hallin e vetë disa nga ata për të cilët, flitët së, kanë disponue edhe më lista të emrave të cilët duhët të likuidoheshin.

O popull, është shumë e kjartë dhë edhe ju e dini së, nuk po gjykohët UÇK-ja për krime lufte por, individi

Ajo ka qënë ushtri qlirimtare dhë e ka mbrojtë pragun e shtepisë, asesi nuk ka qenë agresore. Dihët agresori. Ajo është, Serbia.

Po, pse nuk ngrite aktakuzë kundër Serbisë zotëri president?! Pse, pse, pse…..në pakufi. Arësyeja?!

Kjo dilemë është hjekur më kohë. Pretendohët së individ mundë të kenë kryer ndonji vrasje që, megjithate, nuk i besonë askush.

Akuzat janë kundër individve dhë ate, fatëkeqësishtë për vrasje të shqiptarve në përiudhën e pas luftës, kryesishtë të oponentve politik, për pushtet, për përfitime materiale dhë uzurpimët të ndryshme.

Pse i akuzuari fletë sikur UÇK-ja është akuzuar, së, përmes akuzës ndaj tijë si individ në postin e presidentit, mendonë së është akuzuar krejtë Kosova?!

Manipulim, keqëpërdorim I qytetarve, luftetarve dhë, lojë më ndjenjat e njerzve të ndërshëm dhë atdhedashës.

Askush nuk lëshohët në ate së, më gjithë mohimin e përfaqësuesve të Shtepisë së Bardhë së, marrëveshja e cila është deshtë të nenshkruhët në Ushingtonë më 27 qershor, “nuk ka pasë të bëjë më ndryshimin e kufijve”, megjithate, dilemat nuk mundë të eliminohën.

Pse më aq urgjencë dhë, qka thotë biseda në mes zotit Kurti dhë presidentit kur i referohët këmishave të bardha për ta përfundue problemin më Serbinë.

Kurti e rafuzojë por, i kushtojë më rrëzimin e qeverisë sepse, ju “ kundërvue Amerikës”.

Kundërvërja e nji pjese të nji administrate amerikane e cila, gjithmonë nuk e shprehë vullnetin dhë qëndrimin e popullit amerikan, nuk e shprehë as qëndrimin e Kongresit dhë Senatit amerikan, nuk duhët marrë aq seriozishtë kur, rrezikohët integriteti dhë tërësia teritoriale e shtetit.

Së, në SHBA, egzistojnë dallimët, jo vetëm në mes partive rivale por, edhe përfaqësuesve të popullit, e vërtetojë edhe ish zav.presidenti dhë kandidati për president i cili tani është në avantazhë ndaj Presidentit Trump në zgjedhjët e ardhshme, më deklaratën e tijë të fortë rreth bisedimeve pëfundimtare më Serbinë.

Akuzat ndaj përfaqësuesve evropian e posaqërishtë ndaj Raportuesës për Kosovën në Parlamentin Evropian, zonjës Viola Von Carmon së, më vizitën e sajë zyrtare në zyrat e Gjykatës Speciale, “ është interferim dhë ndikim në drejtësi”, ma shumë jep më kuptue panikun në të cilën gjindët i akuzuari dhë përkrahësit e tijë, së, megjithate, dyshimet nuk janë bazë.

Pra, si Raportuese për Kosovën, ajo e ka jo vetëm te drejtë por, edhe obligim.

Këto akuza ndaj sajë tani, tentim pengimi ndaj procesit të Gjykatës Speciale, kërkesa drejtuar Departamenit të Shtetit për mundësinë zhbërjës së kësajë gjykate, tentim sjellja në rëndë të ditës në Parlamentin e Kosovës per zhbërjëne sajë si dhë, nxitja e veteranve të luftës për reagime përmes demonstratve e veprimeve tjera që kjo gjykatë të zhbëhët, të ndëtpritët puna e sajë, janë edhe nji deshmi së akuzat mundë të kënë nji bazë të fortë për të ardhë deri të e vërteta.

Siq thotë poilli, ky dhë bashkmendimtarët dhë përkrahësit e tijë, më këto veprime, ma shumë po gdhendin në këmbët e tyre.

A ka vëndë për faliminderim për këto veprim të miqve tanë të cilët, fatëkeqësishtë, ma shumë po e mbrojnë shtetin e Kosovës së sa ata të cilë thirrën në “heroizmin e tyre në luftë”, udhëheqjën më shtetin deri në katandisje, krim, hajni, nepotizëm e pasurim të jashtëligjshëm që e shëndërruan në filloxofi politkee shtetërore, kapje të shtetit dhë institucionet e, prokurorisë, drejtësisë dhë organeve të sigurisë, duke krijua klasa dhë shtresa të popullit më dallime së, kush kishte marrë pjesë në luftë, mundë të jetë i beneficuar por, edhe, duhët të jetë përkrahës i tyre që, përmes votës së korruptuar e të shantazhuar, erdhën dhë qëndruan në pushtet deri më 6 tetor, kur sovrani në mënyrë të turpshme i largojë nga pushteti.

Ëdhtë e papranueshme të degjoshë së, ne i kemi organët tona të drejtësisë dhë, këto krime të pretenduara kemi mundur ti zgjedhim vetë.

Askush le që nuk i besonë por as që e imagjinonë duke e patur parasyshë punën e organeve të, hetuesisë, prokurorisë, gjyqësisë duke e përfshirë edhe Gjykatën Kushtetuese. Të gjitha janë të kapura dhë të kontrolluara nga pushtetarët.

Qeveria Hoti, po vepronë, pa kompetenca dhë, pa përkrahjën e shumicës. Është në agoni.

Ky, pér të mbijetuar, e caktojë kordinatorin e bisedime më Serbi që, i bije së, aty édhtë presidenti pa prani fizike e pa emér të presidentit por, më ndikmin e tijë deri të rrezuatja e qeverisë nese nuk i shkohët sipas diktstit të tijë.

I vëndosur përmes marrëveshjës të presidentit dhë presidentit të partisë së tijë, kjo qeveri, nuk ka kurfar kompetencave sepse, është në këmbët e qelqit. Pasi, kontrollohët nga Lista serbe, pasi u zgjodhë më vota të jashtëligjshme, të dyshimta, nen presion dhë shantazhë, edhe ashtu të mangëta, sepse, përderisa të jetë presidenti në zyre edhe pse i lënduar rëndë, kjo qeveri, nuk vepronë sipas kompetencave por, sipas diktatit të dy përsonave të cilët e rrëzuan qeverinë Kurti për t’i ikur përgjegjësive deri të amnestimi për vepra penale të llojeve të ndryshme.

Si mundë të dialogojë më Serbinë, nji qeveri e cila nuk e ka konsenzuesin e as që ka shansë ta krijojë sepse, dy partitë opozitare ma të mëdhatë, nuk i përgjigjën ftesës së Qeverisë për asgje.

Në emër të kuajtë negocion kryeministri?! Në ëmër të shumicës. Jo.

Situata në arqitekturën e shtetit dhë konjukturave të spektrit politik, mosrespektimi dhë moskordinimi i organeve shtetërore, paraqesin rrezik për funkcionimin e shtetit prandaj, nuk ka altërnativë tjetër, përposë zgjedhjeve të reja, tanima, jo që ta marrin pushtetin por, është imperativ dhë nuk është ma deshirë e individit apo partisë politike por, që, shteti të funkcionojë, pa marrë parasyshë së, kush do të vijë në pushtet.

Duhët shteti të konsolidohët derisa mos ta shpallë bankrotimin.

Ma mirë qoftë edhe këta që u përzunë nga sovrani të kthehën përseri në pushtet së sa, Kosova të shpallët shtet i deshtuem të cilin Serbia kahere e ka paraparë sipas teorisë, kërkesave dhë interesimeve të sajë.

Ndoshta, partitë dhë individët ndryshojnë, vetëdijesohën, ndoshta populli do të jetë ma syqelë, ndoshta do të kërkohët përgjegjësi ma e madhe por, më qdo kushtë, shteti i Kosovës, duhët të shpetohët dhë ti mbijetojë kësajë krize politke e shtetërore.

Mëgjithate, shoresat jané të Shtetët e Bashkuara të Amerikës së, Kosovën si femijë të tyre, pa marrë parasyshë, papërgjegjësitë individuale e pushtetëmbajtësve, ata, të cilët, vulën përfundimtare për shtetin e Kosovës do ta japin, si gjatë gjithë historisë, edhe kësiheri, do të ngadhnjejnë.

Individët shkojnë e vijnë. Pushteti nuk është i përjetshëm por, sovraniteti, integriteti teritorial kompaktësia e shtetit të Kosovës, janë të pa negociushme.