Miti në lidhje me kalciumin

Na është thënë gjatë gjithë jetës sonë të pimë qumësht për kocka të forta.

Shumë prej nesh madje ndjehen fajtorë kur nuk marrim tre shërbime të rekomanduara të qumështit çdo ditë. Në fakt, na është udhëhequr të besojmë se kemi një krizë të kalciumit.

Pra, pse jemi të bindur që qumështi, ushqimet e qumështit dhe shtesat e kalciumit parandalojnë frakturat që mund të shkaktojë osteoporoza?

Për shkak se mësuesit, mjekët dhe reklamuesit na kanë thënë ne kemi nevojë për kalcium. Dhe shumë prej tij, për t’i mbajtur kockat tona të forta ndërsa plakemi.

Por shëndeti i kockave nuk varet nga marrja e shumë kalciumit. Thjesht shikoni këtë studim.

Studime epidemiologjike në të gjithë botën tregojnë se kombet që konsumojnë më shumë kalcium kanë normat më të larta të frakturës së kukave.

Një studim epidemiologjik ka të bëjë me frakturat e kukave me sasinë e proteinave shtazore që konsumojnë vende të ndryshme, shkruan alternative medicine, transmeton lajmi.net. Ndërsa konsumi i ushqimit të kafshëve rritet, kështu edhe frakturat e kukave.

Që nga viti 1975, 136 gjyqe kanë eksploruar efektet e kalciumit në rrezikun e frakturës osteoporotike. Dy të tretat e këtyre studimeve tregojnë se marrja e lartë e kalciumit nuk sjell ulje të numrit të frakturave.

Megjithëse studimet e frakturave tregojnë se rritja e kalciumit nuk parandalon prishjet, hulumtimi mbi densitetin kockor-mineral (BMD), i cili mat sasitë e kalciumit dhe mineraleve të tjera në kockat tuaja, thotë ndryshe.

Duke kujtuar se kockat janë më shumë se kalcium dhe se kockat e forta, rezistente ndaj thyerjeve, kërkojnë një ekuilibër të kalciumit dhe të paktën 16 lëndë ushqyese të tjera.

Edhe një herë, konsumimi i shumtë i kalciumit, por jo i mjaftueshëm i lëndëve ushqyese të tjera, është si ndërtimi i një muri me tulla pa ilaç të mjaftueshëm. Muri mund të duket i fortë, por nuk është.