Facebook do të informojë përdoruesit nëse përmbajtja që po ndajnë është më e vjetër se tre muaj

Përdoruesit do t’u jepet mundësia që të vazhdojnë të ndajnë artikullin, nëse besojnë se është akoma me rëndësi, ose “të ktheheni” nëse nuk e kanë kuptuar artikullin mund të jetë i vjetëruar, transmeton lajmi.net.

Sipas Facebook, botuesit e lajmeve kanë shprehur shqetësime në lidhje me tregimet më të vjetra, të cilat nuk janë të vetëdijshme, sepse ato mund t’i lënë mendimet e lexuesve për ngjarjet aktuale.

Artikujt e vjetër nuk janë përmbajtja e vetme që shkakton një pop-up në Facebook. Faqja e rrjeteve sociale po shqyrton gjithashtu një njoftim të ngjashëm që u siguron përdoruesve të dhëna në lidhje me COVID-19.

Facebook do të informojë përdoruesit në lidhje me burimin e një lidhjeje që ata po ndajnë, dhe t’i drejtojë njerëzit drejt Qendrës së saj të Informacionit në lidhje me koronavirusin.

Facebook nuk është e vetmja kompani që prezanton pop-up për artikuj. Twitter aktualisht po eksperimenton me një veçori të ngjashme kur një përdorues përpiqet të ndajë një artikull që nuk e ka lexuar. /Lajmi.net/