5 Gjëra Që Të Shtyjnë Të Hash Tepër 

Studiuesit zbuluan se gjashtë muaj aktivitet fizik të një intensiteti mesatar zhbëjnë dëmin e shkaktuar në aftësitë  e të nxënit. Foto:Flickr

Ushqimi ka një shije të jashtëzakonshme, në shumicën e rasteve. Kjo na shtyn që shpesh ta teprojmë me të ngrënit.

Por shija e jashtëzakonshme është vetëm një nga shtysat e mëdha që na mundësojmë të dashurohemi me ushqimin më tepër se ç’duhet.

Disa njerëz janë fatlumë dhe arrijnë të mbajnë nën fre nepsin e të qëndrojnë “në shina.”

Të tjerë i dorëzohen pa kushte shijes së parezistueshme të ushqimit.

Në këtë artikull do të mësoni disa prej arsyeve më pak të qarta që mund ta shtyjnë dikë drejt ngrënies së tepërt që e mbingarkon organizmin.

Në këtë mënyrë, herën tjetër që do të keni dëshirë të mbaroni pjatën e dytë të ushqimit tuaj të preferuar, të kuptoni se çfarë e nxit me të vërtetë këtë dëshirë.

Ndëshkimi Dhe Mbingarkimi

Një nga gabimet më të mëdha që njerëzit që kryejnë një aktivitet rigoroz fizik është se e mbingarkojnë veten shumë.

Sigurisht që disiplina dhe vazhdimësia janë thelbësore për suksesin, por nëse e ndëshkoni veten se nuk i jeni përmbajtur regjimit ushqimor, jeni në rrugën e gabuar.

Turpi është një nga ndjenjat që njerëzit përjetojnë më shumë, sidomos nëse pesha rritet pavarësisht të gjithave.

Në këtë pikë, mund të hiqni dorë nga përpjekjet në dukje të pasuksesshme për të rënë në peshë dhe t’i dorëzoheni ushqimit.

Në vend që të bëni këtë, përpiquni të kuptoni se çfarë ka shkuar gabim në përpjekjet tuaja dhe të bëni rregullimet e duara.

Ushqimi Si Shpërblim

Ushqimi nuk duhet parë kurrë si shpërblim  i një dite të ngarkuar në punë apo stresuese.

Pas një dite të tillë, natyrshëm vjen idea e të porositurit ushqim në një restorant. Sfida dhe shpërblimi i vërtetë qëndron në të gatuarin e një ushqimi të shëndetshëm.

Në këtë mënyrë nuk do ta teproni me ushqimin dhe do të prishni lidhjen që ekziston mes tij dhe stresit apo ditës së ngarkuar.

Mungesa E Gjumit

Mungesa e vazhdueshme e gjumit e drobit trupin. Perceptimi për ushqimin ndikohet negativisht nga mungesa e gjumit.

Kjo e fundit ndikon edhe tek vullneti, ndaj do të jetë e vështirë për t’i rezistuar ushqimit.

Flini 7 deri në 9 orë gjumë çdo natë. Shëndeti mendor do të jetë në formë dhe ju do të ushqeheni siç duhet.

Shpërqendrimet e Panevojshme.

Televizori, tableti, celulari janë bërë pjesë e pandashme e jetës sonë.

Ato na shoqërojnë edhe kur hamë. Kryerja e disa funksioneve në të njëjtën kohë, rrit mangësitë e organizmit për të kuptuar se çfarë po bën dhe sa shumë po ha.

Nëse ushqeheni përpara televizorit do të harroni sa shumë keni ngrënë, thonë studimet.

Merrni kohën që ju duhet dhe mos u shpërqendroni.

Restorantet dhe Piceritë

Nëse jeni dashamirës të ushqyerjes nëpër restorante dhe piceri, atëherë me siguri nuk mbani nën kontroll nepsin.

Në këto raste, nevojitet një plan specifik për ushqimet që do të porosisni, të cilit duhet t’i përmbaheni me rigorozitet.

Nëse planifikoni paraprakisht, do të shmangni ngrënien e shumë ushqimeve dhe ëmbëlsirave në një vakt, të cilat vështirësojnë edhe shkuarjen në palestër.

Jini të vëmendshëm me ushqimet që hani./AgroWeb.org